KONKURS

REGULAMIN KONKURSU „Nowy wizerunek Twojej marki na 2025 rok!”

§1 Postanowienia ogólne

  1. Konkurs „Nowy wizerunek Twojej marki na 2025 rok!” (zwany dalej „Konkursem”) jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Organizatorem Konkursu jest właściciel profilu [@gravictoria_design] na Instagramie (dalej „Organizator”).
  3. Konkurs trwa od momentu opublikowania posta konkursowego do dnia 5 grudnia 2024 r., godz. 23:59. Wyniki zostaną ogłoszone dnia 6 grudnia 2024 r. na profilu Organizatora.
  4. Konkurs nie jest sponsorowany, wspierany ani administrowany przez Instagram ani Meta Platforms, Inc.
  5. Regulamin Konkursu jest dostępny na profilu Organizatora.

§2 Zasady i przebieg Konkursu

  1. Aby wziąć udział w Konkursie, uczestnik musi odpowiedzieć na pytanie konkursowe:
    „Gdyby Twoja marka była człowiekiem, to jaki miałaby charakter?”
    Odpowiedź należy dodać w komentarzu pod postem konkursowym.
  2. Polubienie posta konkursowego, obserwacja profilu Organizatora i oznaczenie innych osób w komentarzu są całkowicie dobrowolne i nie są wymagane do wzięcia udziału w Konkursie.
  3. W Konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie, posiadające obywatelstwo polskie, z wyłączeniem:
    a) członków rodziny Organizatora,
    b) osób zaangażowanych w organizację Konkursu.
  4. Każdy uczestnik może przesłać tylko jedną odpowiedź. Zgłoszenia wielokrotne nie będą brane pod uwagę.
  5. Przystąpienie do Konkursu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

§3 Kryteria wyboru zwycięzców

  1. Wszystkie zgłoszenia zostaną ocenione przez Organizatora.
  2. Oceniane będą:
    a) kreatywność odpowiedzi,
    b) oryginalność pomysłu,
    c) zgodność z tematyką pytania konkursowego.
  3. Organizator wyłoni trzy zwycięskie zgłoszenia, przyznając nagrody:
    • 1 miejsce: Pakiet Branding Starter (moodboard, kolorystyka, logo – 2 wersje do wyboru, maks. 2 poprawki) o wartości 1990 zł,
    • 2 miejsce: Wideo-audyt profilu na Instagramie podczas konsultacji online + 300 zł zniżki na wybrany pakiet brandingu,
    • 3 miejsce: 200 zł zniżki na wybrany pakiet brandingu.
  4. Decyzje Organizatora są ostateczne i nie podlegają zaskarżeniu.

§4 Odbiór nagród

  1. Nagrody zostaną zrealizowane do końca grudnia 2024 r.
  2. Nagrody nie podlegają wymianie na równowartość pieniężną.
  3. W przypadku braku możliwości kontaktu ze zwycięzcą do 15 grudnia 2024 r., prawo do nagrody przepada.

§5 Dane osobowe

  1. Dane osobowe uczestników (imię i nazwisko) będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Konkursu i przekazania nagród.
  2. Uczestnicy wyrażają zgodę na publikację swoich danych (imię i nazwisko) w przypadku wygranej.
  3. Dane nie będą przekazywane osobom trzecim ani poza granice UE.
  4. Uczestnik ma prawo do wglądu, edycji i usunięcia swoich danych.

§6 Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w trakcie trwania Konkursu, jeśli zmiana nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa.
  2. Konkurs nie jest sponsorowany, wspierany ani administrowany przez Instagram ani Meta Platforms, Inc.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
Scroll to Top